torsdag 10 februari 2011

kraften har sugit ut ur mig,
jag orkar inte,

ser bara lite,
synen är suddig,

jag vill få det som är viktigt,
som gör mitt liv giltigt,
då jag känner mig duktig,

jag vill överleva,
låt ingenitng störa mera,

vill göra fler sår,
när blodet rinner nerför mina lår,
då ingening spelar någon roll,

jag vill tappa min kontroll,
men jag vill inte att alla ska tappa koll...

låt mig nå,
det jag vill få,
jag vill för en liten stund bra må,

utan utvägar,
får ångesten mig att kvävas,
det kommer högt höras,

vill hela tiden bortföras,
vill att mina lungor ska sluta röras,

jag kommer skrika, högt,
efter kommer jag bli så trött,
mitt lakan kommer bli vått,

saknaden ökar efter det fridfulla,
att låta sin kropp gunga´,
känna allt det lugna,
då inget behöver fungera,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar