torsdag 24 februari 2011

jag saknar dej inte längre,
för mig har vi alltid bara varit vänner,
jag vet inte vad du om det känner,
jag orkar inte veta hur jag tänker,

jag älskar dej,
men du orkar inte mig,
du har inte ens vågat säga nej,

vi ringer aldrig och säger hej,
jag vågar inte längre tänka på dej,

jag har alltid varit rädd,
jag har alltid velat bli sedd,
men alla har bara gått iväg och vänt,

jag vet att det du gjort inte är rätt,
men jag älskar dej, även ditt hemska sätt,
för jag vet att du inte vill illa,

men du har inte gett mig kraften att tindra,
JAG har ist försökt att få dina känslor att lindra,
jag har sett flera gånger dina tårar rinna,
men jag har änn inte sett dig vinna,

jag har alltid velat du ska krama,
att du älskar mig även fast jag inte är densamma,

jag vill bli tröstad,
någon vid mig att fästa,
att luta mig mot och få känslor att lätta,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar