måndag 7 februari 2011

jag vill vara långt ifrån dej,
undrar om du tänker hemska tankar om mig,

trodde du bara ville väl,
óm jag frågar blir det bara gräl,

men jag kan inte släppa dig bland dom jag är kär,
men jag vill slippa se dig här,
för min själ orkar inte längre, det tär.

du har fått mig mycket lärd,
men har haft en alldeles för lång färd,
och krigat med för många svärd,


jag är sårad,
men får inte ut några tårar,

hjäps inte även fast jag vrålar,
gråta,är något jag aldrig vågar,

du fortsätter såga i mitt hjärta,
känner brännande hetta,

betyder inte jag ett skit?
du tittar inte ens hit,
efter all slit?

ger en stor smäll,
ja trodde du brydde dej om mig,
när jag fick skäll,

du betyder,
men våran kontakt förblir bruten,

vad är det du är rädd för?
bryr du dej om jag dör?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar