söndag 20 mars 2011

jag vet inte,
ingen hör ju skriket,
ingen ser blicken,

ta mig här ifrån!
putta mig över bron,
eller bara till mig kom,

jag hatar allt,
mitt liv kommer aldrig bli en skatt,
mitt liv är föralltid en mörk natt,

du lämnar mig!
undrar om du vet att du sakta nu dödar mig,

jag trodde du var snäll,
att du bara ville väl,

undrar om du vet hur min själ nu är död,
av dej fick jag en stark kämparglöd,
men nu är jag så jävla rädd!
jag kan inte längre göra mig själv beredd,

jag undrar om du verkligen fattar,
jag ser hur du ifrån mig backar,
av skräcken,

undrar om du fattar hur förjävligt ont det gör!
hur mina känslor dör,
av att du inte längre hör,

jag är bara ett tomt skal,
ut kommer snart ett aggresivt vrak,
allt blir värre från dag till dag.....

jag vill skrika ut ordet,
men jag får inte modet,
och jag vet att du skulle hälla salt över såret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar