tisdag 26 april 2011

om du inte fanns,
skulle jag aldrig klara av att ta mig iland,

jag känner smärtan ifrån dej ibland,
jag vet att denna känslan jag har är sann,
jag hoppas att du orkar ge mig en till chans,

det är du som mitt hjärta vann,
du står där ingen annan kan,

jag är ledsen att jag aldrig hann,
ljuset framför vägen försvann,
jag såg bara hur all min lycka brann,

jag vill bara ta dej i min hand,
av all kärlek förvandlas våra händer till sand,

det rätta ordet är älska,
känner så starkt att jag inte längre är människa,

utan dej får mina nerver mig att må illa,
all längtan efter din närhet får mina tårar att rinna,
men dina ord får dom sedan att förvinna....

jag har dej nu att kämpa,
jag försöker så tänka,
och inte skuldkänslor känna,

långt där framme ser jag en glimt av ljus tändas,
jag vet inte vad tiden innan kommer att hända,
men jag vill dej aldrig lämna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar